Tror nog att jag s...

Tror nog att jag ska gå och lägga mig snart.. :P Somnade inte för ens vid 4 och sen klev jag upp vis 7 i morse så de blev bara tre timmars sömn. Imorgon åker jag upp till fjällen igen, kommer hem på måndag antar jag.. Kan tyvärr inte säga att jag ser fram emot denna helg, men det ska väl gå ändå.. Idag har jag bara suttit hemma och inte gjort så mycke vettigt. Har i alla fall lyckets skapa några negerbollar som blev aws geoda.  Ser väl om jag skriver imorgon, annars är jag tillbaka på måndag som sagt var. Har förresten suttit i 20 min nu och försökt ladda upp en bild från fjällen förra året men det verkar inte gå så de blir bara text. Nu: sängen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0