Lördag

Åh herre gud. Magen är proppfull med godis och massa annat skräp, blir lätt så när man ser en dålig film. Godiset blir lixom mer intressant än själva filmen. ;P Har inte gjort så mycket annat ikväll, rätt skönt faktiskt. Nu ska jag då krypa ner i sängen och läsa. Inte för att jag gillar de men vi fick ju som i uppgift av Bettan att skummläsa en bok och jag råkade välja en bra, så nu är jag ju tvungen att läsa hela. Den heter iaf När boldsbanden brister eller något i den stilen, något att läsa i sommar kanske. ;) Nä nu får det räcka. God natt!


Kommentarer
Postat av: jennie

hehe tack:) såg att du gjort en tatuering, snyggt! det är en grej jag också ska göra snart ;)

2010-05-02 @ 14:47:13
URL: http://jennieemelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0