Jag ska måla hela världen lilla mamma

Känner att det blir att dra en favorit i repris ikväll. Gick och la mig strax efter åtta igår, så jag ska väl försöka med det nu också. Jag och mamma (mest mamma) har målat väggarna inne på "kontoret" vita. Mycket snyggare än de knall gula som vi hade där innan. Kanske kan lägga upp någon bild sen på el resultato. Nu hör jag att mamma lyssnar på kick - fest hos mig, ingen ordning. Bäst att jag går och byter låt åt henne. Ska även fixa lite fika och kolla om det är något roligt på teven. Puss!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Men tackar! :D



Åhh jag älskar vitt, alla detaljer man har i rummet syns mycket mer då och rummet känns oftast större också tycker jag.

2010-05-25 @ 21:22:33
URL: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0