Dålig dag kanske?

Hade lagt ut ett par skor på tradera och skickat dom till denna tjej. Idag när jag kollade mejlen fann jag detta:

JAG HAR IDAG MOTTAGIT DEM VITA SKORNA JAG VANN AV DIG OCH JAG SÄGER BARA HERRE GODE GUD!
 
JAG HAR ALDRIG VARIT MED OM ATT NÅGON SÅLT OCH POSTAT SÅNNA SKITIGA SKOR TILL MIG.
DU HAR I AUKTIONEN ANGETT ATT SKORNA ÄR I JÄTTEBRA SKICK OCH JAG ORIENTERADE MIG EFTER DET MEN SÅ VAR INTE FALLET HÄR. HAR DU SETT HUR DEM SER UT?
 
DU KUNDE ÅTMINSTONE HA GJORT NÅGOT ÅT FLÄCKARNA. SKORNA ÄR JU SJUKT ANVÄNDA OCH SMUTSIGA PÅ PRECIS VARJE YTA.
 
DU HAR SOM SÄLJARE ANSVAR ATT ANGE EN KORREKT BESKRIVNING AV VARAN DU SÄLJER OCH JAG KÄNNER ATT JAG HAR
BLIVIT FÖRD BAKOM LJUSET HÄR SÅ JAG VILL HA ÅTERKÖP SÅ SÄNDER JAG TILLBAKA SKORNA TILL DIG.

Vag ska man säga? ;)


Så här såg skorna ut.. Smutsiga värre?


Kommentarer
Postat av: karråw

Men helvetet malin köper man ett par skor från tradera så förväntar man sig ju att dom ska vara inplastade och oanvända? eller

Haha rolig tjej de där :)

2010-05-14 @ 12:10:30
URL: http://karrolilah.blogg.se/
Postat av: malin

SV. ja jag fattar inte vad jag tänkte med ;S Jag kan ju inte hålla på och luras på de där viset; haha



Var tvungen att betala tillbaka de hon betalade + frakten tillbaka.

2010-05-14 @ 20:01:00
URL: http://menholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0