Söndag

Nä.. Blev för uttråkad så lika bra att börja skriva igen. Var i robban idag hos mammas fd jobbarkompis och tittade på deras keatter och fikade. Ikväll kommer Erika hem från fjällen, ska klappa henne på huvudet och säga att det är kul att hon är hemma. Imorgon blir det praktik 12-20, sen får jag se vad som händer efter det. Sista praktikveckan för övrigt. Förresten, har någon tips på vad man ska äta för att inte tappa så mycket hår? har snart inge kvar, helt ärligt.. kan dra stora tussar från håret varje gång jag tar i det, as vidrigt. Imorgon fyller Birk år men eftersom jag inte är hemma då så får han sin present ikväll istället.


Vet inte hur bra det här spelet är, men han hade önskat sig de så,;)


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tappar också hår!!

Prova b-vitamin det funkar ju på hästar..?

2010-03-14 @ 21:05:45
URL: http://tovemarklund.blogg.se/
Postat av: Åsa

hm, mamma sa nåt idag som va i den tidningen med aftonbladet. kommer inte ihåg va de hette men googla de! annars köp de schampot jag har, de är super bra! märket joico, k-pak serien. de är bruna flaskor. finns typ på hm, lykos.se eller lyko.se för 300 kr paketet. jag har inpackningen med.

2010-03-14 @ 21:38:45
Postat av: malin

tacktacktack!

2010-03-14 @ 23:50:06
URL: http://menholm.blogg.se/
Postat av: aly g

riktigt bra spel, om birk gillar att skjuta hoes'N bitches och rejsa med bilar då är det något för han. haha

2010-03-15 @ 22:50:16
Postat av: malin

haha, hoes'N bitches..

2010-03-16 @ 17:24:17
URL: http://menholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0