10 kilo rödlök

Vet inte om det här dagen har varit bra eller dåligt, men fort har det gått i alla fall. Hade tre lektioner och efter det tandläkaren. Gick bra men som vanligt kändes det som att dom skulle skära upp hela käften när dom skulle rönkta, fy så ont det gör. Efter tandläkaren gick jag i alla fall till ica för att köpa 5 liter mjölk och rödlök.. var ju bara det att jag skulle ha 10 kilo och de är ju lite drygt att plocka i småpåsar, så jag anföll en som jobbade där och sa att jag skulle ha massa lök så han gick och hämtade en stoor fin orange säck. Inte så lätt att konka på en sån säck på ett någorlunda normalt sätt. Fick ju lite blickar när jag skulle försöka få allt ut affären och sedan gå en promenad med det dessutom. Men så kan det va, ikväll blir det att sitta med skolarbete för imorgon är det redovisning inför ettorna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha nej är du på skolan igen, ät i den mindre matsalen på fredag, då är jag där :P hahah

2010-03-23 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0