S Ö N D A G

Vet inte om jag ska säga att den här dagen varit bra eller dålig. Har ju som sagt var varit i nordmaling på nå hund grejs, de var inte så himla trevligt. Blåsigt och kallt. Efter det så for vi och sa hej till gammel-mormor och morfar ett par meter under marken. Sen mot vännäs för att käka pizza, de var väl kanske de som gjorde mig dag lite bättre. hehe ;) Imorgon måste jag in till stan och köpa en klänning och skor till torsdags kvällen. Bra att man är ute i god tid.

Just det. Till alla er i klassen har jag lite bad news. Det går inga bussar hit på osdag morgon så vi måste försöka lösa det där på något annat vis. Det går iaf en buss tillbaka till stan kvart över 12 för ni som måste iväg tidigare. Jag har fixat ballonger och lite sånt så det finns. Nu taggar vi till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0