Homeee

Hemma från stan, trodde inte att det skulle vara så skönt att komma hem, har ju bara varit borta sen i tisdags. Inte lika skönt inne på mitt rum dock, skulle tppa på 15 grader där inne utan att överdriva. Lär ju inte befinna mig där inne i onödan kan jag lova. Försökte nyss ge mig på en Irish coffee, var nog de värsta jag smarrat, förstöra kaffet på det där viset? Maten på O´Learys var dock galet gooo, magen blev som en boll haha. Fick även löne beskedet idag, blev lika glatt överraskad som vanligt. Blev ju iofs ganske mycket jobb på lovet men känns inte att man jobbat så mycket. Har inga planer för helgen, blir nog bara att ta det lugnt som vanligt. :)

Hollywood Undead - This love This hate


Kommentarer
Postat av: svar

buffén kosta kring 70kr. Jag praktiserar på ett korttidsboende på ålidhöjd :)

2010-01-23 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0