Skönt med heeelg

Nu har jag tagit mig samman, det blir bio nästa fredag istället. :) Har nyss städat klart i rummet, det blir stökigt trots att jag inte är här, vad kan det bero på? De mindre förmågorna i huset kanske vet varför.. Idag har jag inte varit i skolan, skönt vill jag lova. Pappa bjöd på lunchbuffé på bamsegrillen, mycket bättre än draggens pyttipanna. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, sett tv, käkat godis, städat och pillat på datorn (det vanliga teep). Juste var ju och kollade praktik platsen idag också, verkade då bara vara bra där så.. :) Nu ska jag göra mig klar för sängen.


Har även köpt ett par skor som jag ska stuka fötterna i.. gr8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0