Mycket om inget

Hej alla glada! och Anna, ne skoja bara gummss. Önskar att jag hade något roligt att skriva men det är svårt, händer inte så mycket. Det har i alla fall blivit mycket bättre i magen så nu hoppas jag att det håller sig så. Eftersom att alla testerna som gjordes hade bra resultat, så antar jag att det mesta av magontet berodde på stress/oro eller något i den stilen. Det gjorde ju inte saken med ätandet bättre heller, men nu blir det ändring. 7 mål mat om dagen, hinner inte med så mycket annat än att äta känns det som men man gör väl det som krävs? Nog om det. Såg i morse att jag har väldigt fult hår, vill göra något med det men törs inte. Färgar jag det kommer jag bara ångra mig sen. Dagens I-lands. värdelöst inlägg men tivingar ingen att läsa ;) Nu blir det skolarbete, ciiaooo!


Skulle vilja hå något i denna stil.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0