Tisdag

Hej, hallå, hejsan! Jag måste bara börja med att säga att det är roligt att åka buss, oftast, men inte igår. Ni vet ibland när man har käkat så kan det fastna lite mellan tenderna och då kan man ju som sitta och försöka få bort de genom att blåsa genom tänderna eller hur jag nu ska förklara det. Det blir i alla fall ett ljud som är ganska störande men oftast gör man det bara några nånger. Han som satt bakom mig måste haft mat mellan varenda tand, i 15 minuter var jag tvungen att lyssna på det.. Anna kanske förstår min frustration. Hjälpte inte ens att ge han onda ögat. Så nu vet ni det. Idag var det roligare att åka buss, då ramlade en cool kille när han skulle av och de va ju roligt kan man tycka. Imorgon blir det vårdcentralen, sen ska jag försöka hitta mig några bättre vinterskor och efter det praktik. Nu ska jag se om farmor stökat fram nå fika. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag förstår dig gummzan :]

2010-02-03 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0