Tillbaka till verkligheten

Innan middagen i tisdags började jag må riktigt illa, så jag slutade bort tv tittandet och gick och la mig istället. Kände mig fortfarande illamående när jag vaknade men lyckedes ändå trycka i mig lite tacos. Efter det gick jag och la mig igen, men kunde inte somna.. Magen värkte och värkte, när klockan var kring 9 kom pappa och skjutsade mig till akuten. Där blev vi sittandes i 5 timmar innan dom beslutade sig för att lägga in mig och där har jag varit tills nu. Galet skönt att slippa ligga kvar där över helgen. Eftersom jag låg på infektion fick jag inte gå utanför rummet, men pappa var där mest hela tiden så jag slapp ju vara ensamen.

Jag håller tummarna för att allt går bra med mitt och Annas projektarbete ikväll. Känns helt fel att inte vara med men kan ju inte fara dit om smitta ner alla andra, då blir det absolut inte lyckat. För er som inte vet så har vi annordnat ett alla hjärtans dag disco på kyrkan. Hoppas ni får en bra fradagskväll med massa myyyys! :)

Kommentarer
Postat av: någon

Krya på dig! :)

2010-02-13 @ 05:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0