Lite mindre saker i huvudet

Vet inte om jag och Anna fick så mycket gjort idag men trots det så ligger vi bra till med projektarbetet. Nu behöver jag bara tota ihop ett gulligt litet mail till Mary där jag och Anna ska låtsas ligga på samma nivå som henne (alltså snäppet under våran normala nivå) thihi. Nej, ska inte tala illa om henne. Ni får förresten mer än gärna komma med förslag på filmer, finns inte så mycket annat att roa sig med på dagarna. Nu ska jag se James och jätte persikan, namnet säger mig att den kommer vara jätte bra. ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

tråkigt att se att du inte mår bättre! Vad är du för sjuk? Bra filmer hm :p farsan som går på bio är bra! nya beck är bra. äldre filmer, hm, down to you va min favorit film i flera år:P

2010-02-23 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0