Hej, hej, hemskt mycket hej

Nu har jag parkerat mig i sängen igen, skönt att få vila magen efter middagen. Har varit en rätt så bra dag idag. Var på praktiken en snabbis för en halvtidsbedömning, fick som vanligt höra att jag måste vara mer framåt och inte vara så blyg, lite svårt eftersom att det är sån jag är haha. Men måste jobba på det! Sen for jag och pappa på Freja, blev där någon timma och efter det for vi och handlade lite. Och gissa vaaad, pappa köpte semlor(!!!!!!!!!) så nu är mallan glad. Tror inte jag hade så mycket mer på hjärtat. Det blir i alla fall praktik fredag och lördag, efterlängtat vill jag lova. Nu ska jag se lite film... upptäckte att det går ruggit fort att ladda hem hos pappa, men det är inget han behöver känna till. Ha en fin kväll!


@ Erikas place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0