Kom nyss hem från v...

Blev ganska många timmars barnvaktande ikväll, men det är bara kul! :) Satt med ena ungen och kollade igenom en bok alfabetet. Hon försökte komma på namn till varje bokstav.. "H-Hilda I-Ingrid J-johanna K-kungen?" Barn är ba för rara..´Men så äre det.. När jag skulle hem så lyste tanklampan så jag tog världens omväg förbi vännäs för att besöka preem, som visade sig vara en shell mack, ägd jag blev. Lyckades i alla fall ta mig därifrån till grubbe, d'r det fanns utterligare en shell mack.. Vag kan jag säga.. fetth egd fär andra gången. Hittede tillslut en preem mac och det firades med en godispåse. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sovaaaaaa... Dom andra har förresten kommit hem från sin två veckor långa semester i skeååne, välkomna hem säger jag till dom och god natt till er andra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0