Jag har verkligen i...

Jag har verkligen inget vettigt att skriva.. Hittade några frågor istället så för er som vill läsa nå vettigt kan ju sluta redan nu.. Annars är det bara att fortsätta.:)

Vad blir ditt namn baklänges?
venneee

Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
en vecka skulle jag tro

Platt eller lockigt hår?
platt

Vad gör du när det regnar?
om jag ska gå ut så brukat jag ta med mig ett parra

Har en dröm gått i uppfyllelse?
tror jag inte

Vad har du för startsida på ditt Internet?
http://search.conduit.com/?SearchSource=10&ctid=CT2269050, men den är jätte dålig.. vet inte varför jag fortfarande har den

Vem ringde du senast?
peter

Tycker du om sengångare?
eeeh

Vad har du för mobilringsignal?
olika, beror på vem som ringer

Fösta sporten du gick i?
basket

Vad längtar du mest till nu?
nååååååwwhh

Hur gammal har du tänkt att bli?
har inte riktigt tänkt så långt

När åt du en fiskebulle senast?
fiskebulle? haha, åt iaf fiskbullar i skolan någon gång

Vad drömde du om i natt?
vet inte

Vilken tv-serie är bäst?
ser inte så mycket serier så har inget att jämföra med

Kan du gå ner i spagat?
troligt

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
Vit

Bikini eller baddräkt?
bikini

Är du mörkrädd?
ibland

Vem kramade du senast?
pappa

Älskar du att sjunga?
när jag är själv ja

Vill du bli president?
nu börjar det spåra lite

Duscha eller bada?
duscha

Kan du ditt mobil nummer utantill?
mjo

Har du tråkigt?
nejjö aldrig, därför jag sitter och svarar på dessa frågor?

Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig?
hahah, nej det skulle jag inte tro, endast långfilligar isf

Har du gråtit i skolan nån gång?
säkert

Sjunger du på toa?
nej, har viktigare saker för mig där

Vilken färg har din jacka?
har flera men alla är nog svart

Är du höjdrädd?
horthuu

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
erika

Vad ska du göra nu?
sovaaaa

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0