Anna är bäst och jag är pinsam

Nu sitter jag och Anna och jobbar på för fullt med en uppgift vi inte riktigt fattar varför vi ens ska göra.. "it satsningar på området och dyslexi" Snart är det lunch Pannakaakaaaaaa har jag hört. Men de va inte de jag skulle skriva utan jag tänkte berätta om en händelse som hände mig i morse, som var sjuukt pinsam. Vi börja ju 10:40 idag så jag tänkte att jag kunde sitta inne på stadsbibblan och fördriva lite tid. När jag då sen skulle gå där ifrån så hade min fot tydligen blivit så trött och ba somnat av. Förstog inte det och började gå mot utgången men då hände det pinsamma, jag ba föll ihop.. 2 ggr på raken, fattade inte vad som hände sen kände jag att foten var helt gonneee. Försökte gå ut oh se så normal ut som möjligt men det var svårt eftersom alla glodde. Har aldrig kännt mig så rädd och exposed... på ett bibliotek. Nu ska jag vänta 12 minuter sen blir det phankauka, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0