Lite att göra

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Jadu..
Favoritgodis: Choklad!
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Det blir nog bra
Sommarplaner: Har inte hunnit tänka så långt, först överleva vintern
Fisk eller badkruka: Blommkruka
Saft eller alkohol: Samma sak, nämen.. saft är inte lika kul
Hur många kuddar sover du med: minst 2
Favoritväder: Soooligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett hotell, en restaurang och vänner
Spelar du nåt instrument: Har itne tid
Morgon- eller nattmänniska: Uppe med tuppen
Sparare eller slösare: Beror på
Bästa film: Vägen ut!
Tror på liv på andra planeter: Ja.. ET är ju beviset
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0
Bio eller promenad: Promenad till bion
Snarkar du? Det hoppas jag inte
Stjärntecken? Matvåg
Rädd för insekter? Exposed
Bästa bok? Finns det bra böcker? 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig
Chips, morötter eller godis? Geeodis
Pizza eller hamburgare? Vesuvio med sås
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Igen?
Stökigt eller välstädat? Ordning och reda
Gungar du på stolen? Ne, inte nu
Vilken hand håller du gaffeln i? Håller inte i någon gaffel just nu
Saltar du på maten? Ja, när sockret är slut
Gillar du att sjunga? Ja, opera är kul
Brukar du sola? Nej, jag sitter alltid i skuggan
Vad gör du om du får hicka? Oftast brukar jag bara hicka
Röker du? Ja
Snusar du? Ja
Använder du knark? Ja
Kaffe, te eller inget? Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0